martes, 5 de julio de 2011

Αγαπημένοι μου Φίλοι,

Αγαπημένοι μου Φίλοι,
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι η εξέλιξη της ανθρωπότητας εξαρτάται αποκλειστικά από τη δική μας προσωπική εσωτερική εξέλιξη. Αυτό τον καιρό χρειάζομαι να επενδύσω αποκλειστικά στο κάλεσμα της καρδιάς μου, που είναι πέρα απ’ το θεωρητικό επίπεδο του μηνύματος για τη Γνώση του Εαυτού μας και άρρηκτα συνδεδεμένο με την προσωπική μου συμβολή σ’ αυτή την εξέλιξη. Γι’ αυτό ζητώ την κατανόησή σας που δεν θα μπορώ να σας απαντώ προς το παρόν από το Facebook. Για όσους έχετε αγγιχθεί από το μήνυμά μου, έχω αφήσει πολύ υλικό του Διδασκάλου μου και των εμπειριών μου από το Δώρο της Γνώσης που μου έχει προσφέρει, στις ιστοσελίδες που φαίνονται στο κάτω μέρος της σελίδας των πληροφοριών του προφίλ μου.
Με πολλή Αγάπη της Καρδιάς!

No hay comentarios:

Publicar un comentario